Dec 2, 2009

sje jek bercerite.....

biLerkaLa Bosh cuti...Meeting....Gi courT....disCussIon....dLL yang menyeBBkan die tidak menghIraukan aku yang Kiut Nih..


aku gi keje untuk bekerje..tp selalu gak jadi len...iaitu.....
aku mengisi mase lapang aku ngan bergayut.....heheheh...
menelefon orang2 tertentu yang aku rse penting gaks.....
samede hanye untuk melempiaskan rindu aku nih.....atau
untuk mendengar citer2 dongeng@gosip2 hangat dimana2...


biLerkaLa Bosh aKu ade.......

Aku gi KeJe ngan Mood Untuk KEje...tp kadang2 aku sangat Penat....melakukan kerJA2 kebajiKan sepErti makcik TEa laDy dengan MEncuci cawan n Piring serta TEko yang Jumlahnyer paLing sket 6 cawan+6 pring+1 teko atau PaLing banYak 15 cawan + 15 piring + 2 - 3 teko....dan aku perlu mengangkat bebanan yg banyak tu....dalam jarak yang jao.....(bilik meeting dan pantry yg agak jao...)
korang bayangkan la..kalo la air2 tu minum habis..ok gak.....kalo x......mak ai..beratnyer....aku xlarat nk angkat byk sekaLigus..jadi aku akan ulang aliK bayak kali......
selepas tu aku dikerah untuk membuat air pulak.....
kadang2 aku geram..saje jek pedajal...air tu xmanis pon...lantak la kan..kadang2..mengade tau...aku dah pent2 order kat Caterer makanaN n minuman dieorang..tp sTil nk sje suruh aku wat air gak.....
then......kadang2 emosi aku terganGgu ngan kehuru hara an sedikit bosh aku..tidak dinafikan die mmg baik...sangat friendly..... cume time2 die nk cepat tu..kadang2 aku pon kelam kabut gak...mane la fail la...
penh suruh aku kemas fail sorang2 dalam bilerk fail...aku xwat pon.....
korang bayangkan..biler fail besor....doc fail bagai dalam kotak bertindan2..beso2...
kang aku kene hempap ngan kotak tu..mati kang cmner...
isy......dijaokan la..xpon kot kene tegor ngan bunian yg duk kat stor2 tu ker...
aku nih.....surah alfatihah jek aku lancar......surah yassin pon aku awal2 jek hinggat....
heheh..aku terus terang nih..aku bukan la sgt hipokrit ok......
aku mmg cmnih..ape aku xtau, xmo wat...aku cakap jek....peduli ape....
tp masih ngan tatasusila sebagai gadis melayu....ewah......
cm dah lari tajuk lak nih...
hehehhe... k ler....jam dh kul 4.39 petang dh...azan dh berkumandang dh kat sini.....aku nk siap2 balik....ade yang menanTi n menunggu..sangat sweeT.....

bye...

No comments: