Dec 15, 2009

aku sangat emosi....



mmm...sudah la ek....
aku dh cool skrang...
n dah ley menulis ngan tenang....
tdi nyer post tu...mmg aku ngah bengang...
bese la...ade time nyer, kadang2 aku xmampu nk control marah tu.....
tp...pas aku rileks...
tenangkan ati aku nih......
aku tau dh.......
ape solutionnyer.....
bek aku diam je kan...
lagipon, mulut orang nih, mmg kiter xley nk ttp kn......
sampai biler2 xhabis...mungkin habis biler orang yang 1st cakap tu meninggl dunie...tp......mayb jugak xhabis lagi..sebb orang2 yang si arwah tu sampaikan sumer hidup lagik...jadi...mmg xley habis sampai biler2 la ek...
lagipon..wat pe aku nk melenting sgt kan...
asalkan aku tau..ape yg aku wat tu...betul...mayb pade pandangan aku tol...sebb aku xnyusahkan dieorang....so...
aku xnk la marah lagik.....
kepade sape2 yang dah terase tu...hihihi...nasib korang la...
sape suruh cakap pasal aku..kan dh terase....
hehehheh...ok.......
aku mintak maaf la......

No comments: