Dec 8, 2009

mengarut jek...


isyh...... agak tertekan aku biler pikir ni sumer.. chewah..tertekan la kononnyer..padehal gatal je lebey..hihih..... xdela...sebenarnyer.....aku rse cm ade ade kejelesan biler tgk kawan2 aku sumer dh nk tamatkan zaman bujang dieorang...dh tamat kan pon ade...dh ade beby pon ade...dh nk ade beby pon ade.... kawan2 nih sumer...usie pon lebey kurang ngan aku je la.... bukan jeles kot...tp cm rse ape tah....susah nk ekplen rse tu.... cm nk jek...tp..isy...susah la.... hehehhe...mengarut kan aku nih... hmmmm..biler akak2 housemate aku pon duk citer kahwin...n mengenangkan umor dieorang pon dh 26 masing2..dah sah3...pade tahun depan aku akan berjumpe ngan housemate baru....biler dieorang nk kahwin... isk.......aku biler laks....

mase aku ngan Emy..ade la aku ajak tunang la..ape la.... ye la..... selagi xtunang..aku ni ley terpikat kat orang lain..chewah..padahal dh aku nih xsetie..hahahha...kejiiii betol.... tp die xnk..jual mahal la bagai..... ckap itu la...ini la....ley cakap kat aku lagi 4 taun.... erk.....ingt aku ley sabar ker....hohoho..... usie perkenalan dh 3 tauh...nk tgu lagi 4 taun.. untuk aku..n diri aku sendiri..xmungkin la beb... aku xmampu bertahan...aku cakap jujur nih.... las2.....terjadi la sekarang...
antara aku dn emy......

n sekarang baru la aku tergedik2 rse nk jeles la...nak la... merase tunang or kahwin nih... hikhikhik.....
lagi pon aku rse xsalah nk kahwin mude... dapat elakn macam2 kemungkinan...almaklumla... jiwe mude ni...hohoho...... hari tu..


adekah akan bertuah nombor 11.11 yang aku selalu jumpe tu..

jeng..jeng..jeng...... hehehhe.....

dh la...stop merepek...xmo cakap lagi...




p/s :pade makhluk asing..... tolong jgn perasan aku nih jeles sebb ko nk kahwen k..eeeeeiiii...plisssss.....aku gembire lagi ade laaaaa.....
sebb.... hehehhe.. paham2 je la.....


No comments: