Oct 19, 2009

update blog....

hmmmmm.....
sangt lame aku xupdate blog nih, sori kepade kawan2 yang tertunggu2 cerite baru dri aku....(ceh, pasan laks...padahal xde sape pon yang tunggu...heheh)

pejam celik pejam celik, hampir 3 bulan jugakkn aku xupdate blog nih....
macam2 cerite tentang aku, yng korang terlepas.....
ade yang suke....ade yang duke......
hmmmmm...dari diri aku yg sangat stress keje ley tahan banyak di opis lame dulu, dari cite aku yang terlepas dari raksasa jahat.....dari citer aku yang trauma...dari citer aku sambut hari raye....n citer aku dh pindah opis.......n sekarang aku rse sgt bahagie.....
mybe aku ley betolkan sket, bukan sangt yer, tp ley la, agak bahagie......
hmmmmm....sekarang ni aku kat opis baru....
kat sini aku jadi PA kepade peguam kanan persekutuan....
bahagian aku nih, aku sorang jek orang bese, yg len2 sumer peguam.....
kalo la aku nih jahat, mesti aku dh try tackle peguam2 kat sini...ramai gaks yang good looking....
tp aku nih stil bek lagi la....lom sampai ketahap tu....hehehhe...


tu je la kot yang aku nk citer dulu...
oh yer, pade yang dh kawin ker, nk kahwin ker...dh bertunang ker, nk bertunang ker....
aku ucapkan tahniah...semoge berbahagie la hendaknyer...
xmo la wat bende2 nakal2 lagi ek......
hehehhe.....
sekadar nk ingat-mengingati untuk kekawan...





_hasmida_

2 comments:

eda shamieda said...

apela as ni..mmg dh bersawang pun blog as ni..akak dh tau sgt2 dh cite as 2..huhuhuhuhu

Hasmida Hamdan said...

heheheh....
tula..dh lame sngt la sye xupdate..
xda mase..n rse cm malas jek...
akak dah tau citer sye...
oooooo...akak adalah orang yg terpilih tau..
sebb tau sumer cite saye tu..
hehheheh