Oct 20, 2009

aku hasmida


sje jek letak tajuk cmtu...actually aku nih ngah blur la.....
aku dgr citer2 yang agak kurang menarik mengenai diri aku.....
citer2 tu lak sudah semestinyer datang dari orang yang mengenali aku ngan bek....
masalahnyer patot ker wat2 citer cmtu....
dengar2 laks, citer tu cm salah jerk...
ni yg wat koi marah nih (haaaaaaaa..kan dh ckp pahang....kak aina la ajar nih)

aku gak ngah blur, coz banyak sgt masalh yg bertimpe2 jatoh atas aku, cm jatoh kene timpe tangge, pastu batu bate, pastu kampit simen...
adieh...habis penyek aku....(cm ayam penyet la pulak)...
ye la...disaat ngah mcm2 masalah nih, ade la pulak sore2 sumbang yg ckp belakang....
aku nih jenis panas sket.....xley dgr2 nih.....nk sound je rsenyer.....

tp...alhamdulillah, berkat aku nih berkawan ngan orang bek skrang...
dapat la aku nih belajar sedikit kesabaran..hehehhe....
agak2 korang yg sangt mengenali aku, tau x sape kah kawan2 yang baik tu...(teke la..kalo betol aku belanjer teh ais kat kedai mamak).
hmmm.....
jadi ingin aku wat sedikit statement disini.....
aku budak baik ok....
xcye cube korang tgk pic aku tu...
dri sgi muke, dh tentunyer aku nmpak sgt innocent...
mmg terer photographer (abang faizal@jheoa) tu amek pose aku time tu....
hehehheh...

ok, aku nk g lunch la.....
ade yang menunggu..
hehehhe...



No comments: