Oct 30, 2009

KEPALA KE KELAPA?

aku xtau nk tulis mende...
aku ngan pening kepala skng nih..
pesal tah....
rse nk munth..loya2...xda selera makan(padahal aku nih, nmpak makanan jek, confirm nk makan, cumer tgk time la...kdg2 kene control cun, sket je la makannyer.....kalo xkene control, aku sapu jek....)
hahahhahah(merepek je la aku nih, tu symtm orang pregnant...aku kahwin pon x lagik, mne ley......)
tp seyes, aku mmg pening kepala..
aku rse mayb kat sini nyer persekitaran kot...(chewah...cm la aku nih skrang duk kat luar negare ke...pasan la aku nih....)
sini aku kadg2 byk gak keje...tp, aku nih kelam kabut time bosh ade jek
yela....
kadang2 die nk g court, kelam kabut cari itu, ini....
kadang2 nk meting...kelam kabut cari fail itu... ini....
dengan aku2 sx kelam kabut......
kadang2 nk suruh aku wat air untuk die......
ngan aku yg xreti nk wat air...mengelabah aku....
g tepon mak, dan sahabat handai menayakan resipi nk wat air.......(jgn kutuk aku k....aku xtau nk wat air nescafe jek...coz aku xpnh nk minum air tu...bancuhkan apatah lagi..kim salam...hehheh)
tap setelah beberape kali wat, aku nyer...aku dh ade keyakinan wat air...
bosh pon dh xkomen2 lagi....
hehheheh...(bangge...sampai kembang kempis idung nih)
cakap pasal air nih....
tetibe teringn nk minum air kelape....
hehheheh....
sebb tu la tajuk entry nih, kepala ke kelapa.....
ok....
aku nk balik dulu.....
bye

1 comment:

mohd_hanapi said...

macam2 tul si kecik nie....