Nov 19, 2009

maLas maraH oraNG......

smlm kan...
mase aku ngah jalan2 kat alamanda....pas alik keje.....
tetiber kan...aku terjumpe la kawan aku nih....
dieorang ber3.....
yang wat aku rse cket xpuas ati......
ntah la...mayb jgk kecik ati.......
biler nmpak diorang...aku g ler tegur......
tp yg ok, bual ngan aku.....hnyer sorang jerk......KA
yg lagi due tu terus BLAH cm tu jerk.....
diantare ber2 tu, aku xkisah la si K tu......yg aku kisah si KZ tu......
padahaL die duk msg2 aku...ckp nape kite makin jao la...ape la......
las2 wat kat aku cmnih.....
mmg SmLm aku rse kecik ati....
pas incident tu...aku terus baLik umah......rse sgt kecik ati....
kecik ati.......
sgt frust...kalo ade antare mereke yG terbace.....
hmmmm...xpeLah....Thnx a Lot.........

4 comments:

MzRose said...

xpayah nk marah2 as..kadang2 org tak memahami keadaan dan situasi kita..biarla org nk kata apa pun..akak tau citer sebenarnya tp akak buat senyap jer sbb akak tau as dh cukup matang utk menilai sendiri kan..

MzRose said...

as..k. aina cakap "buat donno jer"..hehehe...

Hasmida Hamdan said...

akak2 tau ke sape?
hehhehe....
thanks untuk kak ros n kak aina.....

~ Aa|Naa Nad|raH ~ said...

hidup ni singkat sgt kalo nak fikir benda yg rumit dan x penting. jgn beratkan dgn benda2 tak penting. Diri kita, hak kita.kita la yg berhak buat kputusan.