Nov 18, 2009

clinic gov yg x besh

smlm aku cuti coz sakit perot....
hmmmm...actually sampai ari nih, perot aku masih sakit....
smlm g clini gov putrajaya...yela dah skit perot kan.....
walopon aku keje gov, tp aku rse layanan n perangai doc kat clinic tu amat ditahap yg rendah..
nape aku kate cmtu...?
aku ni sakit perot dari pagi isnin....sampai ke selase pagi....
aku ckp skit perot...n aku xgi keje....
ley lak doc kate aku nyer usus banyak bergerak...
n bagi ubat memslowkan usus aku tu....
amende la pulak......aku ckp, ari nih aku xgi keje....
so bagi la mc kan..
ley lak doc tu bagi time sleep jek... kul 8 - kul 11.....
then bagi ubat ngantok sgt kat aku..aku makan jek....
sedar2 dh kul 5......
amende la *&^* sangt doc2 si sumer...
kenela memahami pesakit...
kalo la kat sini xwajibkan gune mc clicin gov, mmg sah2 aku g swasta..
lagi senang..n layanan besh....
berbaloi even kite bayar....
puas hati....

No comments: