Oct 27, 2010

menghitung hari...chewah

aiii..aiiii..aiii...
so ari nih, lagi 3 hari lagi k..
majlis i nk berlangsung...
(ni muke dah xtau nk wat pe dalam kete..bosan jek..jadi snap2 gambor la kekdahnyer)


i nih skrang dah rse xsabor2 jek nk balik jb tau...
yela..hosemate kesayangan i, kak shana tu, dah selamat dah sampai jb tau..
huh..eksited lak i rse...i nk tunang...die balik jb dulu.hahah...
so, nt yg dah confrm sebagai rakan taulan i yg akan hadir adelah die...


time aceh la kak...sweet sgt akak nih ek... ( sweet mcm sye gak!!!)
hihih..sanggup bercuti panjang..meningglkan khalid di sini sensorang..
hahhaha..jahat i kn..ckp cmtu lak...
hmmm....
ape lagi nk tulis eh...
i rse next post nt, i post ari isnin depan k...
papehal i cite kat uolls k...
k ler...
i nk sambung wat keleje laaa...
time lunch nih i nk kuar..
g cari barang2 lagik...
shopping solang2..
hihihi..
k, tata



p/s : kawan2, doakan hubungan kami kekal bahagie n dari hari ini, esok2 dah tunang, hari nikah n hari akan datang....sehingge la akhir hayat kami.....

aminnn..mekacih uoolsssssssss..

mmuaaahkssssss!

2 comments:

RozSyah said...

as..selamat bertunang..semoga berkekalan hingga jinjing pelamin..awk kawin insyaallah akak dtg k..jaga diri baik2 tau!

sori xdpt dtg (sebenarnya tidak dijemput pun..haha)

Hasz Rah Lope loPe said...

akak...
mintak maap la kak...
pasal tunang nih...
sye pon xsempat pikir ape dah..
kawan yg datang pon, xde myer sye jempot..
tau saye nk tunang..then dieroang kate nk datang..hehehhe..
nt sye kahwin akak datang k..sye jempot