Jul 13, 2009

pinDah Opis.....ooooo...pinDah Opis.....



waaaaa...nampaknyer semakin dekat tarikh n waktu nak berpindah opis nih...


u all tau, sejak dari aku start keje kat cini, bahagian nih, dri bulan 4 tahun 2008,


aku dh dengar dah cite pasal nk pindah opis...


then akhirnyer......


skarang setelah setaun lebey berlalu, barulah sah bahagian aku nih kene pindah...


dengar citer....23 n 24 jul 2009 ni pindah opis...ke The Mines....


huhuhu...actually aku nih berat la nk pindah2 nih..


coz aku nk jadi orang putrajaya...xpuas lagik tau..


dh kene pindah...


isk..pasni, sedare mare tanye keje mane, nk bangge pon susah..hahahhah....


kalo x, bangge gak, aku ckap keje putrajaya....


heheheh....








nnt, biler dah keje sana, alamak hai.. jao nyer dari umah aku tu..


duwet minyak lagik...


aduhai......sakit la jugak hek..


pastu dengar cite...


kat sne tu fud kot die india....


eeeeiiiiii...aku ni kalo kedai mamak pon aku payah nk makan...apatah lagik india.....


susah la aku neh..


nmpaknyer...tiap2 ari, aku akan alami dilema nk masak ape esok hari..(dh macam emak2 kat umah lakss....)


hehehe....kene bawak bekal la ari2 nanti...g kejer kan....


untuk lunch sumer....








hmmm...tu je la kot isi ahati aku nih...tentang perpindahan opis nnt....


try je la...


biler la emy cayunk aku tu nak kejer cini, area2 cini pon jadi la...


nnt baru la ade semangat sket nk kejr jejao nih...hehehhe..


coz ari2 ley jumper.....(oppppsss....gatai laks.....sori ler kekawan...koi mmg cmni...hahahhahi)

No comments: